Regiobadges bestellen

Sinds juni 2016 kun je Regiobadges alleen nog via SOL bestellen.

De badges worden per tien stuks geleverd en kosten €0,70 per stuk.

Je kunt de badges op twee manieren verkrijgen:

• Nadat je je bestelling geplaatst en betaald hebt maak je met de penningmeester een afspraak om ze af te halen.
  • Je laat de badges opsturen naar het adres wat je bij de bestelling hebt opgegeven. De badges worden standaard met PostNL verstuurd naar adressen in Nederland. Kosten hiervoor bedragen €3,- per bestelling.

Badges bestellen via SOL:

Het bestellen van badges via SOL is een beetje bijzonder. Daarom geven we hieronder een kleine handleiding. Het kan zijn dat, door updates of door de rollen die je hebt, de schermafbeeldingen er net iets anders uit zien. Het principe blijft hetzelfde.

1. Login op https://sol.scouting.nl met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. Als je meerdere rollen hebt, kies je voor de organisatie binnen onze regio.

2. Ga naar Mijn Scouting > Evenementen > Inschrijven evenementen.

3. Kies voor "Bestellingen" waar Regio West Brabant naast staat.

4. Het is mogelijk dat je nu de kans krijgt om een lid te selecteren. Kies hier voor jezelf.

5. Je komt dan op het formulier uit. Vul dit volledig in. Na het versturen ontvang je een bevestigingse-mail mét factuur. Lees deze e-mail goed, deze bevat ook de bestaalinstructies!

6. Betaal de factuur via overschrijving. De gegevens vind je in de bevestigingse-mail.
7. Als je gekozen hebt om de badges af te halen, moet je nog even mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. om een afspraak te maken.