Informatie Deelnemers

Welkom op de website van de RSW voor deelnemers! Hier vind je alles wat je nodig hebt om met jouw ploeg (soms ook ronde, patrouille of bak genoemd) kans te maken op de eerste plaats en daarmee een ticket te veroveren voor de Landelijke Scouting Wedstrijden.

Ben je al een veteraan of kom je voor de eerste keer naar de RSW? Het is voor iedereen belangrijk dat je de informatie goed leest, zodat je goed voorbereid bent.

Een overzicht van alle informatie in een notendop vind je hier: Overzicht deelnemers (binnenkort!)

Benieuwd op welk subkamp je staat en wat jouw ploegnummer is? Na de inschrijving maken we dat hier bekend!

Je hebt deze website gelezen en je bent superenthousiast om mee te doen? Vergeet dan niet dat je je voor dit kamp moet aanmelden. Jouw leiding moet hiervoor zorgen. Je kunt jezelf dus niet direct bij ons inschrijven.

Wil je dus meedoen aan de RSW, neem dan contact op met je eigen leiding en vraag, bedel, smeek of chanteer ze desnoods om jouw ploeg in te schrijven. Zij kunnen jou het beste uitleggen hoe de inschrijving binnen jouw groep geregeld wordt.

Kent jouw leiding de RSW niet? Of twijfelen ze nog? Je mag ons altijd een mailtje sturen zodat wij jouw leiding nog extra kunnen motiveren om zeker jouw ploeg in te schrijven. Kijk daarvoor eens onder het kopje contact op de hoofdpagina!