Over Scouting

Scouting staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen. Al vanaf 5 jaar ben je welkom bij Scouting, waar je iedere week weer uitdagende activiteiten doet. Bij Scouting zijn meer dan 25.000 vrijwilligers actief om kinderen en jongeren iedere week een uitdagend spelaanbod te bieden. Lid worden? Geen probleem! Zoek naar een Scoutinggroep bij jou in de buurt en meld je aan als jeugdlid of vrijwilliger.

Scouting regio West-Brabant

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Welkom op de website van Scouting regio West-Brabant.

Hier vind je allerlei informatie over de regio en wat er in de regio te beleven valt. Van activiteiten tot trainingen, alles kan je hier terugvinden.

Neem gerust een kijkje in de agenda om te zien wat er de komende tijd te doen is.

En mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan kan je altijd Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met ons opnemen.

tweeluik hor rgb 300x300 100kb

Volg de regio op Facebook!